torsdag 13 augusti 2015

Elegantbox #3

Här är innehållet från Elegantbox #3. 1.) Dr.Lipp - Lip balm. Otroligt drygt och skön att använda, krämen är väldigt fast så det kan vara lite svårt att få ut ur tuben, men det lilla du klämmer ut är perfekt för att smörja in dina läppar. Känslan är mjukgörande och ingen konstig smak eller doft från krämen. Jag ger betyget 5/5. 2.) ZAO - Ögon & Läpp penna. Pennan är en vanlig penna som vässas med pennvässare. Föredrar dessa eller de som är "twist-up" pennor. Färgen är mjukt brun och funkar perfekt som ögonbrynspenna åt mig. Jag provat den som ögonpenna och upplevde den aningens för ljus för min smak. Pennan är organisk och bara för det så får pennan ett betyg 5/5 av mig. 3.) Babor - Derma Cellular. En rik fyllig kräm som har en viss rosendoft som känns fräsch. Det krävs en liten klick kräm just för att den är så fyllig utan att kännas fet och oljig. Jag har provat Babor ögonkräm och fick samma känsla då, så det är genomgående för hela märket. Visst kostar krämen en hel del, men för det resultatet är jag villig att lägga de pengarna. Mitt betyg 4.5/5 just pga av att priset avskräcker lite. 4.) DM Skincare - Gel Peeling. Jag erkänner, jag gillar verkligen gele peeling bättre än kräm. Just för att känslan nästan direkt efter alltid känns så frisk. Många gånger med kräm så får jag känslan av kvardröjande hinna av kräm som jag inte vill ha, om jag peelar så vill jag ha den friska känslan. Gelén är svagt doftande men inget som är anmärkningsvärt och som hänger kvar efteråt. Jag ger betyget 5/5. 5.) TiRivoire - Collagen Mask. En mask som täcker hela ansiktet och alltså inte någon kräm som ska "smetas" ut och kladdas med. Jag uppskattar verkligen masken just för det. Den "gelén" som är kvar i förpackningen används för att smörja in ansiktet efteråt. Mitt betyg 5/5. Jag har köpt Elegantbox från första början och jag måste säga att jag är grymt imponerad av det som jag hittills fått i min box. Det som jag saknar lite grann från boxen är att det finns ingen information om vart du hittar produkten om du vill köpa den efter. Det är möjligt att det kommer men i nuläget saknar jag den informationen på kortet som följer med boxen. Jag ger juliboxen 5/5. Tumme upp!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar